ADS
###
تئودور روزولت: کسی که هرگز به مدرسه نرفته است، ممکن است از واگن باری سرقت کند، اما اگر او دارای تحصیلات دانشگاهی باشد، ممکن است همه راه آهن را سرقت کند.
بـؤلوم لـر
دوستان
###
لینکستان
نظر سنجی
امكانات جانبی
پس از نصب این افزونه برروی مرورگر، وارد جیمیل خود شده و برروی دكمه Granted كلیك كنید تا RightInbox اجازه دسترسی به اكانت جیمیل شما را داشته باشد. حالا وقتی برروی دكمه Compose كلیك می‌كنید تا یك ایمیل جدید ایجاد شود در كنار دكمه‌ Send Now چند دكمه دیگر نیز اضافه شده است :

اگر برروی Send Later كلیك كنید می‌توانید ایمیل خود را آماده نموده و به جای ارسال آنی آن، در آینده و در زمان دلخواه خود آن را ارسال كنید. گزینه Track نیز به این شكل عمل می‌كند كه اگر ایمیل ارسالی شما توسط مخاطب باز شود یك ایمیل به صورت خودكار برایتان ارسال می‌گردد تا از رسیدن نامه به مقصد و باز شدن آن توسط مخاطب، مطمئن شوید. Track جزئیات بسیار كامل و خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد و از طریق آن می‌توانید IP گیرنده و یا شهری كه ایمیل ارسالی شما در آن باز شده را مشاهده نمایید.

  برای دانلود این نرم افزار كلیك كنید :            


قابلیت Reminder نیز به شما امكان تعریف یك یادآوری در زمانی مشخص و یا در شرایطی كه به یك ایمیل پاسخ ندهید را می‌دهد. همچنین از طریق Reminder می‌توانید تنظیم كنید تا یك نامه در بالای نامه‌های دیگر نمایش داده شود.

اگر از جیمیل استفاده می‌كنید حتما از امكانات افزونه RightInbox لذت خواهید برد. این افزونه  برای استفاده محدود ۱۰ ایمیل در ماه مجانی است اما اگر بخواهید بیشتر از این سرویس استفاده كنید باید ماهیانه بین ۴.۹۵ تا ۳۹ دلار هزینه كنید.






مـــوضـوع : دانلود نرم افزار
*** :
به این مطلب رای دهید
نویسنده : فرشاد
تاریخ : 1391/5/9
نظر سنجی
درباره ما
پشتیبانی
صفحات
آرشیو مطالب
ســایغاج
امكانات جانبی