ADS
###
تئودور روزولت: کسی که هرگز به مدرسه نرفته است، ممکن است از واگن باری سرقت کند، اما اگر او دارای تحصیلات دانشگاهی باشد، ممکن است همه راه آهن را سرقت کند.
بـؤلوم لـر
دوستان
###
لینکستان
نظر سنجی
امكانات جانبی


شاید مدتها است كه در نظر بسیاری از ما چهره خودروهای تولید داخل با سلیقه، و اتومبیل های خارجی با جیب مان سر سازگاری ندارند. و همواره در انتظار اتفاقی در عرصه طراحی این موجودات چهار چرخ دوست داشتنی هستیم. اما با مراسم دیروز، این امید در دل مشتاقان و طراحان زنده شد تا در آینده شاهد تحولی در این عرصه، آن هم به دست طراحان ایرانی باشیم.
حالا گروهی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها در كنار هم تیمی را تشكیل داده اند تا به سرپرستی آقای  ایمان مقصودی  تفكرات و نوع نگاه شان را در این كانسپت، به نمایش عموم بگذارند. اگر شما هم مشتاق دیدن تصاویر و اطلاعات بیشتر در خصوص این مار خفته هستید،‌ در ادامه مطلب همراه ما باشید.



مـــوضـوع : خبرلر
*** :
به این مطلب رای دهید
نویسنده : فرشاد
تاریخ : 1391/10/30


كریسمَس یا نوئل اسم جشنی است در آیین مسیحیت كه به منظور گرامی‌داشت زادروز مسیح برگزار می‌شود. بسیاری از اعضای كلیسای كاتولیك روم و پیروان آیین پروتستان، كریسمس را در روز ۲۵ دسامبر جشن گرفته و بسیاری آنرا در شامگاه ۲۴ دسامبر نیز برگزار می‌كنند. اعضای بیشتر كلیساهای ارتودوكس در سراسر دنیا نیز روز بیست و پنجم دسامبر را به عنوان میلاد مسیح جشن می‌گیرند. برخی از مسیحیان ارتودوكس ... ( آردینی اوخو )



مـــوضـوع : اطلاعات عمومی
*** :
به این مطلب رای دهید
نویسنده : فرشاد
تاریخ : 1391/10/12



نظر سنجی
درباره ما
پشتیبانی
صفحات
آرشیو مطالب
ســایغاج
امكانات جانبی