ADS
###
تئودور روزولت: کسی که هرگز به مدرسه نرفته است، ممکن است از واگن باری سرقت کند، اما اگر او دارای تحصیلات دانشگاهی باشد، ممکن است همه راه آهن را سرقت کند.
بـؤلوم لـر
دوستان
###
لینکستان
نظر سنجی
امكانات جانبی

بزرگترین شبكه اجتماعی دنیا در سه ماهه اول امسال ۱.۰۵۸ میلیارد دلار و سه ماهه دوم امسال ۱.۱۸ میلیارد دلار درآمد داشته است. این بدین معناست كه هر سهم از سهام این شركت در حال حاضر ۱۲ سنت ارزش دارد.

همانطور كه انتظار می‌رود ۸۴ درصد از درآمد فیس‌بوك از تبلیغات حاصل شده و این كمپانی ۹۹۲ میلیون دلار از این بابت بدست آورده است. هرچند درآمد فیس‌بوك نسبت به سال گذشته رشد داشته اما انتظار می‌رفت پس از سهامی عام شدن این شركت، رشد آن بسیار بیشتر از این باشد.

فیس‌بوك همچنین اعلام نمود كه در ماه مارس، ۴۴۸ میلیون كاربر فعال موبایل داشته كه در ماه ژوئن (حدود ۴ ماه بعد) این تعداد به ۵۴۳ میلیون كاربر افزایش یافته است. رشد تعداد كاربرانی كه از طریق ابزارهای موبایل (تبلت و تلفن هوشمند) به این شبكه اجتماعی متصل می‌شوند سال به سال ۶۷ درصد افزایش داشته است.

از نظر درآمد براساس كاربر، فیس‌بوك در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۲ از هر كاربر خود ۱.۲۱ دلار درآمد داشته كه نسبت به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ حدود ۶ درصد كاهش داشته است.




مـــوضـوع : تكنولوژی و علم روز
*** :
به این مطلب رای دهید
نویسنده : فرشاد
تاریخ : 1391/5/6
نظر سنجی
درباره ما
پشتیبانی
صفحات
آرشیو مطالب
ســایغاج
امكانات جانبی