ADS
###
تئودور روزولت: کسی که هرگز به مدرسه نرفته است، ممکن است از واگن باری سرقت کند، اما اگر او دارای تحصیلات دانشگاهی باشد، ممکن است همه راه آهن را سرقت کند.
بـؤلوم لـر
دوستان
###
لینکستان
نظر سنجی
امكانات جانبی

كنسول بازی اویا به تازگی معرفی شده و رقابتی را با هدف افزایش بیش از ۹۵۰٫۰۰۰ دلار سرمایه‌گذاری آغاز نموده تا اولین نمونه‌های خود را با قیمت اندك ۹۹ دلار وارد بازار نماید.

در حالی كه هدف رقابت این كنسول محدوده دستگاه‌های با كیفیت و قدرتمند است، اما سیاست افزایش سرمایه‌گذاری فقط به كنسول اویا مربوط نمی‌شود. بسیاری از پروژه‌های دیگر این كمپانی نیز هم اكنون در روند رو به رشد خود قرار دارند و این تیم یا تا كنون سرمایه‌گذاری روی آنها را افزایش داده و یا در حال افزایش سرمایه گذاری است. برای مثال، تیر و كمان كه یكی از لوازم جانبی بازی است تنها چند روز دیگر به هدف ۱۰۰۰۰۰ دلاری خود می‌رسد.

اویا به خاطر جاه‌طلبی‌های خود از بقیه رقبا مستثنی است. این كمپانی موج بزرگی را در دنیای بازی به راه انداخته است. سند این حرف نیز آن است كه این تیم مشاوران مهمی چون اد فریز، یكی از اعضای تیم سه نفره اصلی Xbox را در اختیار دارد.

اولین موردی كه با مشاهده اویا توجه‌تان را جلب می‌كند طراحی خیره‌كننده آن است. این طراحی كار ایوس بهار است، كه مسئول دستبند‌های سلامتی Jawnone نیز بوده و همچنین سابقه همكاری با بارنز اند نوبل را روی كتابخوان الكترونیك دارد. اویا علاوه بر كنسول بازی، شامل یك كنترلر بسیار خوب نیز می‌باشد كه هم دكمه و هم تاچپد دارد.

اویا قصد دارد تا دنیای بازی را از موبایل به اتاق بازگرداند و وضعیت كنونی كه كنسول‌ها باید كاملا بسته و انحصاری باشند را به چالش بكشد. اویا قصد دارد تا با ارائه آنچه كه این تیم آن را اولین كنسول باز توصیف می‌كند، نرم‌افزاری مثل اندروید را وارد دنیای كنسول نماید.

با وجود آن كه این پلتفرم روی اندروید ساخته می‌شود، اما فروشگاه مخصوص خود را خواهد داشت و یك تفاوت اساسی نیز با رقبا دارد: به گفته تیم اویا همه بازی‌ها برای آن كه آزمایش شوند رایگان هستند؛ حداقل تا حدودی اینگونه خواهند بود. به علاوه، توسعه دهندگان برای استفاده از پلتفرم، آن طور كه خودشان می‌خواهند آزاد خواهند بود و بازی‌ها را هر طور كه خود صلاح می‌دانند قیمت‌گذاری می‌كنند.




مـــوضـوع : تكنولوژی و علم روز
*** :
به این مطلب رای دهید
نویسنده : فرشاد
تاریخ : 1391/4/26
نظر سنجی
درباره ما
پشتیبانی
صفحات
آرشیو مطالب
ســایغاج
امكانات جانبی