ADS
###
تئودور روزولت: کسی که هرگز به مدرسه نرفته است، ممکن است از واگن باری سرقت کند، اما اگر او دارای تحصیلات دانشگاهی باشد، ممکن است همه راه آهن را سرقت کند.
بـؤلوم لـر
دوستان
###
لینکستان
نظر سنجی
امكانات جانبی

اگر دوست دارید تا اطلاعات موجود در بخش‌های مهم گجت خود را چفت و بستی اساسی بزنید و اطلاعات مهمتان را از دسترس نامحرمان در امان نگاه دارید؛ می‌توانید از برنامه Smart App Protector بهره ببرید.

نصب برنامه Smart App Protector برای اندروید

برنامه Smart App Protector رایگان بوده و نصب آن تنها چند ثانیه به طول می‌انجامد. برای شروع كافی است آن را از  Bazar دانلود نمایید. پس از نصب، زمانیكه برنامه را برای اولین بار اجرا می‌كنید، از شما درخواست می‌شود تا برنامه كمكی آن یعنی Smart App Protector Helper را نیز نصب نمایید تا بدین ترتیب به طور قطع و یقین اطمینان حاصل كنید كه هیچ برنامه ثالثی نمی‌تواند قفل شما را بشكند!

كلمه عبور پیش فرض برنامه عدد 7777 است كه می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات برنامه آن را به عددی دلخواه تغییر دهید. حتی اگر كلمات عبور تصویری (PIN) را ترجیح می‌دهید، در بخش Password & Pattern Settings قادرید تا رمز خود را ایجاد و مدیریت نمایید. پس از تنظیم كلمه عبور، زمان آن فرا رسیده تا برنامه‌های خود را به كمك Smart App Protector محافظت نمایید.

برای محافظت برنامه های خود در Smart App Protector كافی است زبانه جاری برنامه را باز كرده و بر روی دكمه Add كلیك بزنید. حالا تمامی برنامه‌های دلخواه خود را از فهرست بازشو انتخاب و برای محافظت علامتگذاری نمایید.

تمام شد، خلاص! حالا می‌توانید برنامه را با خیالی آسوده ببندید. از این پس هر زمان كه به برنامه‌های قفل گذاری شده‌تان رجوع كنید؛ لازم است تا كلمه عبور صحیح را وارد نمایید!

یادآوری كلمه عبور

بهتر است برای اوقاتی كه ممكن است كلمه عبورتان را از یاد ببرید، گزینه یادآوری كلمه عبور را نیز تنظیم نمایید. بدین صورت پس از پنج بار غلط وارد نمودن كلمه عبور، بخش یادآوری فعال شده و پس از تعیین هویت شما به عنوان دارنده دستگاه اندرویدی، كلمه عبور به رمز پیش فرض سیستم كه عدد 7777 است تغییر پیدا می‌كند.




مـــوضـوع : دانلود نرم افزار
*** :
به این مطلب رای دهید
نویسنده : فرشاد
تاریخ : 1391/4/10
نظر سنجی
درباره ما
پشتیبانی
صفحات
آرشیو مطالب
ســایغاج
امكانات جانبی