ADS
###
تئودور روزولت: کسی که هرگز به مدرسه نرفته است، ممکن است از واگن باری سرقت کند، اما اگر او دارای تحصیلات دانشگاهی باشد، ممکن است همه راه آهن را سرقت کند.
بـؤلوم لـر
دوستان
###
لینکستان
نظر سنجی
امكانات جانبی
ال‌جی قصد دارد تا اولین تلویزیون گوگل تی‌وی دنیا را در ۲۱ می وارد بازار كند. براساس گزارش رویتر این تلویزیون هوشمند در راستای گسترش بازار ال جی و مقابله احتمالی با تلویزیون اپل كه شایعات پیرامون آن به شدت به گوش می‌رسد، عرضه خواهد شد.

گوگل‌تی‌وی امكان جستجو در اینترنت و یا تماشای ویدیو در یوتیوب را بدون نیاز به كامپیوتر و از طریق تلویزیون میسر می‌كند. انتظار می‌رود امكان نصب نرم‌افزارهای اندرویدی نیز در این تلویزیون امكان پذیر باشد.

ال‌جی تلویزیون‌های جدید مجهز به Google TV خود را ابتدا در امریكا و سپس در صورت موفقیت و استقبال مردم از آن وارد بازار اروپا و آسیا خواهد كرد.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول و مشخصات فنی آن در دسترس نیست.

براساس پیش بینی شركت IHS iSuppli بازار تلویزیون‌های هوشمند در سال جاری افزایش یافته و به مرور ۶۰ درصد تلویزیون‌های موجود در بازار یعنی حدود ۹۵ میلیون دستگاه از تلویزیون‌ها، هوشمند خواهند شد.

--------------------------------------------------------------------------------



ال جی قصد دارد هفته آینده در نمایشگاه CES لاس وگاس امریكا اولین تلویزیون مجهز به گوگل تی وی را به نمایش عموم در آورد. این تلویزیون مجهز به تراشه L9 خود ال جی است و جزء خانواده تلویزیون های هوشمند به شمار می رود. سیستم عامل این تلویزیون هوشمند تركیبی از Android گوگل و فناوری های اسمارت تی وی ال جی است. از آنجایی كه Google TV برپایه پردازنده های كم مصرف ARM كار می كند این تلویزیون مصرف پایینی نیز خواهند داشت. اطلاعات بیشتر در مورد این تلویزیون جذاب سه بعدی هوشمند را در ادامه بخوانید.

تلویزیون LG Google TV مجهز به ریموت كنترل Magic Remote Qwerty است كه رابط كاربری Android 3 Honeycomb را دارد. این كنترل از راه دور، تركیبی از كنترل صوتی و كی برد Qwerty است. یعنی كاربر می تواند دستورات را بصورت صوتی و یا از طریق كی برد فیزیكی Qwerty ارسال كند.

اگر با گوگل تی وی آشنایی ندارید باید بدانید كه Google TV در حال حاضر به عنوان یك Set-top box جداگانه وجود دارد ولی تلویزیون جدید ال جی، Google TV را در دل خود دارد. اطلاعات بیشتر در مورد گوگل تی وی را در مقاله "هر آنچه در مورد Google TV باید بدانید" بخوانید.

رابط كاربری بسیار خوب Android 3.0 در این تلویزیون، امكان مرور صفحات وب و گشت و گذار در اینترنت را بسیار لذت بخش می كند. امكاناتی نظیر اتصال به شبكه های اجتماعی، تماشای ویدیو آنلاین، نصب نرم افزار های اندرویدی برروی صفحه بزرگ تلویزیون، تنها بخشی از قابلیت های این تلویزیون هوشمند اندرویدی است.

همانطور كه انتظار می رفت محصول مشترك ال جی و گوگل از فناوری Cinema 3D ال جی نیز پشتیبانی می كند. به لطف این فناوری امكان پخش ویدیو 3 بعدی و تبدیل محتوای دو بعدی به سه بعدی میسر می شود. همانطور كه می دانید عینك های Cinema 3D ال جی از نوع Passive هستند. این عینك ها ارزان، بدون لرزش و بدون نیاز به باتری می باشند.





مـــوضـوع : تكنولوژی و علم روز
*** :
به این مطلب رای دهید
نویسنده : فرشاد
تاریخ : 1391/2/20
نظر سنجی
درباره ما
پشتیبانی
صفحات
آرشیو مطالب
ســایغاج
امكانات جانبی