ADS
###
تئودور روزولت: کسی که هرگز به مدرسه نرفته است، ممکن است از واگن باری سرقت کند، اما اگر او دارای تحصیلات دانشگاهی باشد، ممکن است همه راه آهن را سرقت کند.
بـؤلوم لـر
دوستان
###
لینکستان
نظر سنجی
امكانات جانبی

شركت آلمانی Deonet به طراحی های منحصر به فرد حافظه های USB معروف است. حافظه هایی به شكل كارت اعتباری، چوب های بازیافتی و كلید. اما آخرین محصول این شركت كوچكتر از حد تصور خواهد بود. به گفته Gizmag، این محصول كه در نمایشگاه بازرگانی PSI در دوسلدورف ارائه خواهد شد، "كوچكترین حافظه USB در دنیا" است. هنگامی كه بر چسب تبلیغاتی آن را جدا كنید احتمالا از همان لحظه استرس گم كردن یا شكستن آن به سراغتان می آید!

Gizmag اشاره می كند كه حتی Kingmax Super stick mini با ابعاد 19.5x14.5x2.9 میلیمتر از محصول جدید دئونت بزرگتر است.

محصول جدید دئونت با ظرفیت های 4 و 8 و 16 گیگابایت روانه بازار خواهد شد. البته هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده است.

این حافظه مبتنی بر تراشه UDP - USB Disk in Package assembly process است كه می توان با آن، كنترلر، آی سی فلش، زیر لایه و عناصر غیر فعال را در یك پكیج بسیار كوچك جاسازی كرد. استفاده از این فناوری باعث شده تا اندازه فیزیكی این محصول كمتر از نصف حافظه های USB دیگر موجود در بازار باشد.

از آنجا كه این وسیله بسیار كوچك است، هم می تواند بسیار مناسب و كاربردی و هم نگران كننده باشد. از یك سو، می توانید آن را به لپ تاپ یا تبلت خود متصل كنید و به خاطر سایز خیلی كوچك این حافظه، هیچ بخشی از آن از پورت USB بیرون نمی آید و به همین دلیل نگران شكستن تصادفی آن نخواهید بود، اما از سوی دیگر احتمالا گم كردن آن، به خصوص در سطوح مشكی رنگ، راحت تر خواهد بود!

باید منتظر بود و دید كه استقبال از این محصول چقدر خواهد بود.

منبع: PC World




مـــوضـوع : تكنولوژی و علم روز
*** :
به این مطلب رای دهید
نویسنده : فرشاد
تاریخ : 1390/10/4
نظر سنجی
درباره ما
پشتیبانی
صفحات
آرشیو مطالب
ســایغاج
امكانات جانبی