ADS
###
تئودور روزولت: کسی که هرگز به مدرسه نرفته است، ممکن است از واگن باری سرقت کند، اما اگر او دارای تحصیلات دانشگاهی باشد، ممکن است همه راه آهن را سرقت کند.
بـؤلوم لـر
دوستان
###
لینکستان
نظر سنجی
امكانات جانبی

بسم الله الرحمن الرحیم

مثل روز برایم روشن بود كه در دربی شانسی نداریم و این عقیده و پیش بینی من دلایل زیادی داشت اما نمی توانستم با اشاعه این تفكر در بین بازیكنان روحیه آنها را تضعیف كنم. چرا كه مرسوم نیست یك فرمانده قبل از یك نبرد بزرگ، سربازانش را تخلیه روحی و روانی كند. شاید معجزه فوتبال به دادمان می رسید و از حداقل شانس سود می بردیم اما اینگونه نشد.

به چند دلیل نتوانستیم بازی را ببریم. در فصل نقل و انتقالات تیم بد بسته شد و حواشی فراوانی دامن پرسپولیس را گرفت. ضرب المثل «خشت اول چون نهد معمار كج تا ثریا می رود دیوار كج» مبین حال پرسپولیس است. حمید استیلی اگر چه از فوتبالیست های بزرگ ما بشمار می رفت اما سرمربیگری پرسپولیس برای او زود بود و یكی از عوامل ناكامی تیم همین انتصاب در اول فصل برای هدایت پرسپولیس قلمداد می شود.

من با وارد كردن برخی شوك ها تیم را تقویت كردم تا استیلی، شكست خورده كنار نرود اما متاسفانه فرصت او تمام شد. استیلی بعد از بازی كنار گذاشته شد و به زودی سرمربی جدید پرسپولیس معرفی خواهد شد تا اوضاع تیم به سمت بهبودی پیش برود. من در بحرانی ترین شرایط پرسپولیس، قبول مسئولیت كردم و برای اصلاح شرایط نیز دست به هر كار قانونی خواهم زد.

محیط فوتبال ما سالم نیست. تصمیمات فوتبالی باید به طور جمعی اتخاذ شود و مدیران باشگاهی باید به بازی گرفته شوند اما اینجا تصمیم سازی شخصی است. در این 80 روزی كه در عرصه فوتبال هستم یك بار از من مشورت نخواستند، در شرایطی كه مصدومان زیادی داشتیم از سازمان لیگ خواستم تا بازی جام حذفی به تعویق بیفتد اما این فرصت از ما دریغ شد تا با یك لشگر مصدوم به دیدار حریف سنتی و تا بن دندان مسلح برویم.

باخت مقابل استقلال یكی از بدترین روزهای پرسپولیس را رقم زد و در ذهن هواداران به عنوان نقطه تاریك باقی خواهد ماند. از این پس باید طوری حركت كنیم تا این موضوع از ذهن هواداران پاك شود. در بازی با استقلال هر چه به پایان بازی نزدیك شدیم انرژی بازیكنان ما تحلیل رفت و تعویض ها هم دردی را دوا نكرد تا با شكست، شرمندگی ما مقابل هواداران تشدید شود. هوادار پرسپولیس دوست داشت حداقل اگر تیم محبوبش در لیگ نتیجه نمی گیرد در جام حذفی استقلال را ببرد اما با نتیجه ای كه حاصل شد، قلب هواداران ما شكست. اشك های آنها دل مرا به درد آورد و من به عنوان مسئول تیم، از تمامی هواداران بابت شكست در دربی عذرخواهی می كنم. این شكست معلول تصمیم گیری های اشتباه در ابتدای فصل است اما من با همه توان تلاش می كنم تا در كوتاه ترین زمان، پرسپولیس را به روزهای اوجش برگردانم.




مـــوضـوع : خبرلر
*** :
به این مطلب رای دهید
نویسنده : فرشاد
تاریخ : 1390/9/19
نظر سنجی
درباره ما
پشتیبانی
صفحات
آرشیو مطالب
ســایغاج
امكانات جانبی