ADS
###
تئودور روزولت: کسی که هرگز به مدرسه نرفته است، ممکن است از واگن باری سرقت کند، اما اگر او دارای تحصیلات دانشگاهی باشد، ممکن است همه راه آهن را سرقت کند.
بـؤلوم لـر
دوستان
###
لینکستان
نظر سنجی
امكانات جانبی
یاشا علی دایی


علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان حرف های مهمی زد. او از راه آهن شروع كرد:
بعد از بازی با استقلال زمان كمی داشتیم. با این حال ریكاوری كردیم و تمرینات جدی شروع شده است. سپاهان در چند سال اخیر یكی از بهترین تیم های ایران بوده و بازی قبل هم تراكتورسازی كه یكی از بهترین تیم های ایران است را شكست داده و نتیجه خوبی گرفته است. این تیم تغییراتی در كادر فنی اش داشته و با آمدن قنبری شوكی به این تیم داده شد اما حرف های مهم او درباره پرسپولیس بود.
* آیا با شما برای بازگشت به پرسپولیس صحبت كرده اند؟
برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با من صحبت كردند، اما من با باشگاه راه آهن قرارداد دارم و می خواهم امسال را با راه آهن ادامه دهم تا كاری مثبت و كوچك برای این باشگاه انجام دهم.
* یعنی بر نمی گردید؟
با قاطعیت می گویم تصمیمی برای بازگشت به پرسپولیس ندارم و آنهایی كه به دنبال حاشیه سازی برای من بودند و می گفتند او دوست دارد به پرسپولیس برگردد باید بدانند اگر می خواستم برگردم با باشگاه دیگری قرارداد نمی بستم و بیرون می نشستم و منتظر اتفاقات می شدم، اما من قرارداد بستم و می خواهم با راه آهن كار كنم.
* پس تصمیم شما قطعی است؟
آرزویم این است كه منشا خیر در باشگاه راه آهن باشم و بتوانم تیم را بالا بیاورم. شاید باورتان نشود به غیر از پرسپولیس یكی دو باشگاه دیگر با من صحبت كردند و از من خواستند راه آهن را ترك كنم و به باشگاه آنها بروم، اما من قصد جدایی از راه آهن را ندارم.
* آیا می خواهید با راه آهن قهرمان جام حذفی
شوید؟

بازی قبلی ما را خیلی امیدوار كرد. من با اعتقادی كه از اول به كار خودم و مجموعه راه آهن داشتم آمدم و امیدوارم بتوانم راه آهن را از شكل و شمایل سال های قبلش بیرون بیاورم و به آنچه دلخواهم است برسم. ما می خواهیم عقب ماندگی تیم را جبران كنیم و این تیم را در لیگ بالا بكشیم. در جام حذفی حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و اگر در مراحل بعد پیروز شویم با تیم های بزرگ و مطرح بازی خواهیم كرد. زیبایی فوتبال این است كه تیم های بزرگ و مطرح را با راه آهن حذف كنیم و ما می خواهیم این كار را انجام دهیم.
* اما
علی پروین گفته اگر برابر نفت، پرسپولیس نتیجه نگیرد دایی را برمی گردانم... من دعا می كنم پرسپولیس نتیجه بگیرد و آرزوی قلب یام این است كه این تیم پیروز شود و استیلی از این حالت در بیاید و موفق شود، اما شرایط من با اول فصل فرق می كند. من مدیون هواداران هستم و دست تك تك آنها را می بوسم و هیچ موقع محبت آنها را فراموش نمی كنم، ولی اكنون وضعیتم با اول فصل متفاوت است. آن زمان من مربی آزاد بودم، اما اكنون تعهد دارم.
* به خاطر هواداران هم بر نمی گردید؟
ما ترك ها مخصوصا اردبیلی ها وقتی حرفی می زنیم روی حرفمان می ایستیم چه برسد به اینكه قرارداد امضا كنیم. من در خدمت راه آهن هستم. تا هر موقع كه بخواهند با این تیم كار می كنم و هر موقع كه نخواهند می روم. من خودم را یك پرسپولیسی می دانم و دعا می كنم پرسپولیس موفق شود. پرسپولیس مال مردم است و باید آنها تصمیم گیرنده اول و آخر باشند. باید به نظر مردم احترام گذاشت، اما شرایط من فرق می كند و با راه آهن قرارداد دارم.
* شما كه عضو هیات مدیره باشگاه راه آهن هم هستید اگر راه آهن نتایج ضعیفی بگیرد سرمربی را بركنار می كنید یا نه؟
سئوال خنده داری می پرسید. خودتان از این سئوال خنده تان می گیرد. من به كارم ایمان دارم و آنهایی كه منتظر چنین چیزی هستند تا ناكامی من را با راه آهن ببینند مطمئن باشند آرزویشان را به گور خواهند برد.
* آقای دایی! پنجعلی خواستار بازگشت شما به پرسپولیس است؟
از آقای پنجعلی ممنونم، ولی بهتر بود ایشان در ابتدای فصل تصمیم می گرفتند.



مـــوضـوع : خبرلر
*** :
به این مطلب رای دهید
نویسنده : فرشاد
تاریخ : 1390/8/1
نظر سنجی
درباره ما
پشتیبانی
صفحات
آرشیو مطالب
ســایغاج
امكانات جانبی