ADS
###
تئودور روزولت: کسی که هرگز به مدرسه نرفته است، ممکن است از واگن باری سرقت کند، اما اگر او دارای تحصیلات دانشگاهی باشد، ممکن است همه راه آهن را سرقت کند.
بـؤلوم لـر
دوستان
###
لینکستان
نظر سنجی
امكانات جانبی
آقای ایمان مقصودی به عنوان مدیر طراحی به روی صحنه آمدند و پاسخگوی سوالات حضار بودند. از نظر ایشان، شاید اولین جرقه برای طراحی این خودروی ایده ای، طراحی نه چندان دلچسب خودرو های داخلی بود و این سر آغازی شد برای شروع پروژه ای كه كل هزینه آن نسبت به بودجه پروژه های شركت های خودرو سازی داخلی بسیار بسیار ناچیز ذكر شد.



شكل گیری و طراحی PYTHON بر روی شاسی سمند انجام گرفته است و حالا ماكت آن در اندازه حقیقی با یونولیتی با پوشش فایبرگلاس ساخته شده و وزن آن در حدود 700 تا 800 كیلوگرم است.

  اما ماجرای انتخاب اسم این كانسپت چیست؟ این طور كه آقای مقصودی در خلال صحبت هایش اشاره كرد، این خودرو تا مرحله ساخت ماكت در اندازه واقعی، بدون نام باقی مانده بود. اما روشن شدن چراغ های جلوی خودرو برای همه اعضای گروه طراحی، الهام بخش چشمان مار بوده است و بعد از آن با بررسی اسامی مارها، گزینه هایی مانند وایپر و یا كبری به جهت استفاده دیگر خودروسازان از آنها، كنار گذاشته می شوند و در نهایت این مار مرموز با نام پیتون چشمانش را به دنیا می گشاید.






اگر از آینده این پروژه سوال می كنید، تیم پیتون هنوز برایش جواب روشن و مشخصی ندارد و آقای مقصودی با توجه به تجربه حضور در ایران خودرو در مقطعی از دوره سربازی و شركت در طراحی مراحل اولیه اتومبیل دنا، چندان امیدی به تولید پیتون توسط خودروسازان داخلی ندارد اما آن را سرآغازی می داند برای اجرای پروژه هایی از این دست و در نهایت طراحی، اجرا و ساخت یك خودروی كاملا ایرانی.











(تیم طراحی به همراه آقای ایمان مقصودی)



مـــوضـوع : خبرلر
*** :
به این مطلب رای دهید
نویسنده : فرشاد
تاریخ : 1391/10/30
نظر سنجی
درباره ما
پشتیبانی
صفحات
آرشیو مطالب
ســایغاج
امكانات جانبی