ADS
###
تئودور روزولت: کسی که هرگز به مدرسه نرفته است، ممکن است از واگن باری سرقت کند، اما اگر او دارای تحصیلات دانشگاهی باشد، ممکن است همه راه آهن را سرقت کند.
بـؤلوم لـر
دوستان
###
لینکستان
نظر سنجی
امكانات جانبی
كامپیوترهای بدون كیس به دلیل فضای كمی كه اشغال می‌كنند روز بروز كاربران خانگی و شركتی بیشتری را به سمت خود جلب می‌كنند. كامپیوترهای بدون كیس (AIO) قدرت مشابه كامپیوترهای رومیزی را داشته اما فضای بسیار كمتری اشغال می‌كنند، البته گران‌قیمت تر از كامپیوترهای معمولی رومیزی نیز هستند. زومیت این شانس را داشت تا در گردهمایی خانواده اسوس با كامپیوتر بدون كیس ET2700 INTS این شركت كار كند.



در نگاه اول صفحه نمایش LED جذاب و با كیفیت این كامپیوتر نظر ما را به خود جلب كرد، هرچند در مشخصات فنی این نمایشگر پنل IPS ذكر نشده اما زاویه دید و شدت روشنایی و كنتراست آن شباهتی با پنل‌های TN ندارد. از هر زاویه‌ای كه به نمایشگر نگاه كنید تصویر را بدون افت كیفیت مشاهده خواهید كرد. رزولوشن این نمایشگر ۲۷ اینچی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیكسل است و صفحه لمسی آن نیز از ۱۰ انگشت همزمان پشتیبانی می‌كند. كار كردن در ویندوز ۸ و با این نمایشگر لمسی باید تجربه فوق‌العاده جذابی باشد.

این صفحه نمایش از نوع براق است و اگر چه تصاویر را بسیار روشن و زنده نمایش می‌دهد اما نور محیط را نیز منعكس می‌كند و اگر در محیط پور نور از آن استفاده كنید انعكاس نور برروی صفحه آزاردهنده خواهد بود.

اسوس رابط كاربری مخصوص خود را كه با صفحه لمسی و بزرگ این كامپیوتر سازگار است برروی ویندوز ۷ نصب نموده تا كاربر براحتی بتواند از این كامپیوتر استفاده نماید.




اسوس این كامپیوتر بدون كیس را با مشخصات سخت‌افزاری متفاوت عرضه می‌كند. كاربر می‌تواند این AIO را با یكی از پردازنده‌های Core i3, i5 یا Core i7 انتهاب كند. علاوه بر این می‌توان ET 2700INTS را به همراه تیونر تلویزیون و یك ساب‌وف خارجی تهیه كرد. ساب‌وفر این تلویزیون به شما كمك می‌كند تا بیس صدا را تنظیم و كنترل نموده و لذت بیشتری از موزیك ببرید.

پایه ET2700 قابل تنظیم است و می‌توان زاویه نمایشگر را تغییر داد. امكان نصب این كامپیوتر بدون كیس برروی دیوار نیز وجود دارد. پورت‌های ورودی و خروجی آن نیز آن كامل است، از USB 3.0 گرفته تا ورودی HDMI در لبه و پشت دستگاه گنجانده شده است.

مشخصات فنی كامپیوتر بدون كیس EeeTop PC اسوس مدل ET 2700 INTS

  • صفحه نمایش چند-لمسی ۲۷ اینچ با نسبت تصویر ۱۶:۹ و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیكسل از نوع LED-Backlight با زوایه دید مناسب
  • پردازنده Core i7, i5 یا  Core i3 اینتل
  • تراشه اصلی مادربرد: H61 اینتل
  • گرافیك: Nvidia GT 540M با ۱ یا ۲ گیگابایت حافظه RAM
  • حافظه رم: GB DDR3 1333MHz / 2x SO-DIMM
  • حافظه ذخیره سازی: دیسك سخت ۲ ترابایتی
  • درایو نوری: بلوری/سی‌دی‌/ دی وی دی
  • وب‌كم: ۲ مگاپیكسلی
  • سیستم صوتی: Sonic Master / DTS Surround Sensation UltraPC به همراه یك ساب‌وفر خارجی (بصورت اختیاری)
  • ورودی و خروجی‌های لبه چپ: ۲ پورت USB 3.0، یك پورت e-Sata، كارت خوان حافظه، هدفون، میكروفون، خروجی صوتی، جك ساب‌وفر اسوس
  • ورودی و خروجی‌های پشت دستگاه: ۲ پورت USB 2.0، یك پورت HDMI، یك خروجی VGA یا D-Sub، یك پورت شبكه RJ54، یك خروجی تلویزیون (اختیاری) و یك قفل كینگستون
  • وزن ۱۳.۴ كیلوگرم، ابعاد ۶۶۰ در ۵۸۰ در ۲۳۳ میلی‌متر

هنوز قیمت این محصول مشخص نشده .





مـــوضـوع : تكنولوژی و علم روز
*** :
به این مطلب رای دهید
نویسنده : فرشاد
تاریخ : 1391/7/10
نظر سنجی
درباره ما
پشتیبانی
صفحات
آرشیو مطالب
ســایغاج
امكانات جانبی