ADS
###
تئودور روزولت: کسی که هرگز به مدرسه نرفته است، ممکن است از واگن باری سرقت کند، اما اگر او دارای تحصیلات دانشگاهی باشد، ممکن است همه راه آهن را سرقت کند.
بـؤلوم لـر
دوستان
###
لینکستان
نظر سنجی
امكانات جانبی

اگر احساس می كنید كه باید كاری فوق العاده و كمی عجیب و غریب انجام دهید دموی جدید شركت ویزاگو را حتما امتحان كنید.

این شركت سوئیسی به تازگی فناوری جدیدی را معرفی نموده كه به سادگی و با سرعت عكس دو بعدی شما را به مدلی سه بعدی تبدیل می كند.

استفاده از این دمو كه فعلا از مرورگرهای كروم و موزیلا پشتیبانی می كند، به سادگی و سرعت انجام پذیر است.

یك عكس با كیفیت مناسب از خود آپلود كنید. سپس بر روی نقاط خواسته شده از شما نظیر لاله گوش، نوك بینی، چانه و... كلیك كنید و حالا كمی منتظر بمانید.


پس از چند دقیقه یك طرح گرافیكی سه بعدی از كل سر شما تولید می شود. بنا به به اینكه عكس اولیه شما تا چه میزان شفاف و مناسب باشد، نتیجه حاصل از ویزاگو با كیفیت‌تر خواهد بود (برای مثال روشنایی بیش از حد یكی از عكس های آپلود شده منجر به بوجود آمدن لكه های زرد رنگی بر روی مدل خروجی شد)، اما در مجموع نتایج  بدست آمده به طرز خارق العاده ای دقیق هستند و به انسان حس غریبی می دهند.

این دمو قادر به پردازش موی شما نیست و در مدل نهایی احتمالا كچل خواهید بود، ولی با این حال پردازش سه بعدی چهره برای هر فردی جالب خواهد بود و در این بین اگر با نرم افزارهای سه بعدی آشنا باشید قادر به دانلود یك نسخه obj از این مدل و كار بر روی آن خواهید بود.

با توجه به كاربردهای احتمالی این فناوری، ویزاگو گزینه های زیادی برای كسب درآمد از محصول خود پیش رو دارد. ماتیاس آمبرگ كه از توسعه دهندگان این فناوری است می گوید:

ما خدمات خود را به عنوان محصولی مبتنی بر اشتراك B2B ارائه می دهیم. پرداخت حق اشتراك ماهیانه به شما امكان استفاده از این سرویس و نیز حمایت از آن را می دهد. حق اشتراكی كه علاوه بر این، هزینه های ناشی از پردازش و محاسبات این سرویس را نیز پوشش خواهد داد.

ویزاگوی تازه وارد، طرفدارانی نیز پیدا كرده و اولین قرار داد آنها با شركت Metail به امضاء رسیده است. این شركت كه كارش تولید اتاق‌های پرو است قصد دارد از این تكنولوژی در یك شركت بریتانیایی كه در زمینه تولید و خرده فروشی لباس فعالیت می كند، استفاده نماید.

شما هم می‌توانید در اینجا مراحل ایجاد مدل گرافیكی چهره‌تان را طی كنید و نتیجه را در بخش نظرات با دوستان خود به اشتراك بگذارید.




مـــوضـوع : تكنولوژی و علم روز
*** :
به این مطلب رای دهید
نویسنده : فرشاد
تاریخ : 1391/5/10
نظر سنجی
درباره ما
پشتیبانی
صفحات
آرشیو مطالب
ســایغاج
امكانات جانبی